سال نو می‌تواند تیتر و نام نیکو برگرفته از اهداف و برنامه‌هایی داشته باشد که بیش از همه قرار است بر روی آن متمرکز شویم.
امیر حسین کاوه عضو اتاق بازرگانی و معاون هولدینگ صنعتی سدید در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی تهران نیوز، در خصوص شعار سال اظهار کرد:اگر بخواهیم تیتر و یا عنوان یا رهنمودی برای توجه بیشتر به سال نو و جدید داشته باشیم ، می‌بینیم نام گذاری واقعی و عملیاتی برای سال‌های تازه بهترین نوآوری بوده است.

کاوه گفت: سال می‌تواند نام سگ یا خروس و یا میمون بر خود داشته باشد و بی‌هدف بگذرد و با عکس حیوانات و بیان خصوصیات رفتاری آنها ، ما را سرگرم خود کند، اما سال نو می‌تواند تیتر و نام نیکو برگرفته از اهداف و برنامه‌هایی داشته باشد که بیش از همه قرار است بر روی آن متمرکز شویم.

وی اظهار کرد:  امسال بنا  به ضرورت‌های اقتصادی کشور سال “حمایت از کالای ایرانی” نام گذاری شد به همین منظور در ابتدا می‌بایست بر اساس شعار سال  مردم سعی کنند بیش‌ از گذشته از کالای داخلی استفاده کنند.

معاون هولدینگ گروه صنعتی سدید  در ادامه اذعان داشت: می‌بایست در سال ۹۷ کالای خارجی مشابه داخل که به قدر کافی در بازار وجود دارد را خریداری نکینم، همچنین تولید کننده ایرانی کالای خود را با قیمت رقابتی، منصفانه و کیفی تولید می‌کند و دلگرم است که سال جاری توجه بیشتری به او می۲شود.

کاوه با بیان اینکه در سال جاری توقع بیشتری از دولت مبنی بر حمایت از تولید کننده و کالای ایرانی وجود دارد گفت: مجلس باید در بررسی قوانین و حذف موانع در ارتقا تولید کوشا‌تر بوده و برای تولید کنندگان تسهیلاتی را تصویب کند.

وی انجمن‌های بخش خصوص را در ادامه خطاب قرار داد و افزود:انجمن های بخش خصوصی و تشکل های کارخانجات تولیدی امسال باید بیشتر خواسته‌های خود را مطالبه گری کنند همچنین اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون با هم هماهنگ تر در مسیر حمایت از کالای ایرانی پیشنهاد اجرایی به دولت بدهند .

او می‌گوید:اگر همین این موارد  را به اقدام و عمل نزدیک کنیم ؛ شاید قدمی در مسیر تحقق شدن شعار سال برداشته باشیم.